درباره آموزش فروش - آموزش فروش

Wiki Article

در این شرایط هم پای تجارت عرصه‌ی فروشندگی نیز به عنوان زیر مجموعه‌ی تجارت – چه به صورت کلی در نظر گرفته شود یا جزئی- دست خوش تغییر است .

الهه پروانه وار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ سپاس از همراهی شما. همونطور که ذکر شده همه مطالب براساس پژوهش ها و بخش هایی هم بر اساس تجربه تیم فروش ما جمع آوری شده اند.

اما فروشندگانی که دریافت سفارش را شروعی برای ارتباط بیشتر با خریدار میدانند بسیار موفق خواهند بود .

از اصول فروش موفق این است که همیشه حرکت رو به جلو وجود داشته باشد.

برای افراد بصورت آنلاین و برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین برگزار می گردد.

بنابراین میتوان گفت یکی از مهارت های فروشندگی این است که، علاوه بر نکات منطقی، احساسات مشتری مورد نظر را  هم در گفت‌و‌گوها و قرار‌ ملاقات‌های خود، مورد توجه ویژه قرار دهید. ۶ احساس مهم که با استفاده از آنها قادر خواهید بود نظر مشتری را به سمت خود جلب کنید، در ادامه بصورت فهرست اشاره شده اند:

تکنیک های فروش حضوری و ویزیتوری، فروش بیشتر با تلاش کمتر

این کار ساده، آسان و تقریبا از پیش تعیین‌شده است. هیچ‌گاه از درخواست کردن نترسید.

پرزنت چیست؟ (ویدیو)

یک فروشنده هرچقدر هم حرفه‌ای باشد باز هم نیاز به یادگیری اصول جدید دارد. تغییر در صنعت بازاریابی و فروش و ورود ابزارهای جدید موجب می‌شود تا همیشه نیاز به یادگیری وجود داشته باشد.

برای روشن تر شدن بحث و استفاده بهتر از آموزش ها، ابتدا باید با معنی و مفهوم مهارت فروش آشنا شویم. اگر بخواهیم خیلی جامع و کامل این مفهوم را تعریف کنیم باید بگوییم، مهارت فروش یعنی تسلط به دانش محصول، نگرش استراتژیک داشتن و مسلط بودن به مهارت های ارتباطی قوی.

او به محصول یا خدمت شما احتیاجی ندارد و کار شما به‌ عنوان فروشنده حرفه‌ای آن است که این موضوع را به او گوشزد کنید.

تصور ذهنی که ما از فروشنده سنتی داریم در آن شخصیت‌های دروغ گو و چرب زبان وجود دارند اما این موضوع در دهه های گذشته تغییرات زیادی کرده اند .

بعضی وقتها می‌توانید با ارائه دادن یک پیشنهاد رد نشدنی و مشخص کردن یک بازه‌ی زمانی برای آن پیشنهاد، مشتری را به شکلی نامحسوس تحت فشار قرار دهید تا حتما در این بازه زمانی خرید خود را انجام دهد. مشتری پیشنهاد شما را می سنجد و احتمالا به این نتیجه می‌رسد که به تعویق انداختن خرید به معنای متضرر شدن او خواهد بود، در نتیجه تلاش خواهد کرد تا سریع‌تر خرید خود را قطعی کند. فقط توجه داشته باشید که نباید خیلی مشتری را تحت فشار قرار دهید. شما به او پیشنهاد خودتان را ارائه کنید و بگذارید خودش در نهایت تصمیم گیرنده باشد. منبع

Report this wiki page